Ce să declar eu la interviu

Bună seara. Scriam mai devreme cuiva ca o să-i răspund la un interviu. Apoi m-am gândit ce am să spun despre mine, ce să spun eu la întrebarea cine ești, . Pot eu oare spune despre mine că sunt autor? Nu cred, nici vorbă. Pot eu spune că sunt scriitor? Nici eu nu cred asta într-un vis de dimineața dulce, darămite într-un fapt pe cât de adevărat, pe atât de dureros. Mă gândeam poate prea serios la o chestiune care ar trebui să mă facă să mă râd de mine.

Pot eu oare să spun despre mine că sunt blogger? Să fim serios, mă citesc prietenii, înseamnă că sunt un prieten cu blog și nimic mai mult. Mergând pe premisa asta, ce pot spune despre mine ca să nu mint? Sau ce pot crede despre mine ca să fiu sigur că nu mint?

E greu să mai ai siguranță în ziua de astăzi pe tine, pe povestea ta, pe relația ta cu societatea, iar eu, cu atât mai mult, cred că nu am nimic de spus. Nu sunt, însă, ipocrit să declar că nu mi-aș dori, dar unii vin și spun că nu faci nimic pentru asta, ei cred că neavând lipsuri și fisuri, e ușor să să faci ce vrei și ce-ți place.

Dacă e să declar ceva la interviu, am să declar asta: nu faci ce-ți place, faci doar ce-ți rămâne de făcut din ceea ce lasă care îți decid asta. Dacă e cineva care crede că nu faci doar ce-ți rămâne, e liber să citească orice basm din lume asta și să și-l asume.

Leave a Reply

