Când mama se uită la telenovelă

Da, da, i-am zis că scriu asta și că ea, mama, va citi. Mama mea citește tot ce prinde de la mine de pe facebook, îi pare bine când citește un text de la mine, nu a văzut niciodată că un text de pe blogurile mele poate fi și o reclamă și e tot ce mă bucură.

Când mama se uită la telenovelă nu știu cum de m-a prin la ea în cameră și timp de 45 de minte nu a fost nimic în filmul ăla, cred că obosise ala de la sunet să tot repete ceva acorduri și aia să nu facă nimic, adică actorii din film, o porcărie., ce să mai. Îi spun că dacă s-ar economisi costurile de producție de la 45 de minute de filmare de la telenovelă, s-ar putea ajuta cam șase familii cu șase copii să treacă peste iarnă. Și poate să meargă și la școală, aș adăuga, cu un zâmbet larg pe fața mea.

Dacă știți cât costă un minut de filmare și de difuzare în televiziune atunci știți cu siguranță că am toată dreptatea din lume. Iar dacă nu mi-o dați, nu-i bai, de data asta mi-o iau singur și mă mândresc cu asta. Mama a zis că să îi las, că nu fac și ei nimic, nu fac nimic rău, doar se pupă. Poftim explicație de te întrebi cine este mama și cine este copilul. Cu bine!

Leave a Reply

