Muzică în loc de artă

Bună dimineața. Sau era altfel. Nici nu mai știu, nici nu mai știu cum era, nici nu mai știu dacă este foarte important. Am realizat că atunci când cauți muzică, găsești ARTĂ, asta și pentru că mă pregătesc să scriu despre un om care face muzică și vine chiar la noi în Dâmbovița și cum pe la noi nu trec des oameni care au asta în sânge, am zis să mă folosesc de seara asta și de muzică pe care vreau cu toată deschiderea și amabilitatea să o postez aici.

Poate o vede, cineva, poate o ascultă, poate o mai ascultă, poate crede că e mai bine să închidă ochii și să o asculte cu ei așa. Credeți că muzica se ascultă cu ochii închiși, adică eu sper să se asculte așa mai mult, sper doar să se audă în interior, acolo a fost mereu locul ei, doar că suntem oameni și nu avem timp să punem discernământ. Enjoy this 🙂

Leave a Reply

