Duminica nu se mai scrie

DA. Bună dimineața. Încercam un film după o bucată de politică ca în curtea școlii. Am descoperit că e bine să lași un timp între scris, am descoperit că e bună o pauză și m-am gândit să fac asta legal. Cum adică legal? Cel mai simplu din lumea asta este să îmi iau o zi pauză de la scris. Duminica nu mai postez, doar dacă este vreo poezie sau ceva, dar și așa, am agenda mereu lângă mine, așa că am salvat asta. Cred că asta eliberează din presiune.

Eu greșesc pentru că pun singur presiune pe mine și atunci nu mai fac lucrurile așa cum trebuie, nu mai gândesc limpede, la naiba, nu mai gândesc deloc,  așa sunt eu, așa am în cap, așa fac, este foarte simplu să spun și foarte complicat să mă lupt cu mine. Dar îmi iau o zi de pauză. O zi în care pot să fac ce mă taie capul, o zi în care să mă risipesc și o zi pe care să o risipesc așa cum e cazul.

Asta va fi o mare problemă dacă vreodată voi lua decizia să fac blogul pe sport pentru că duminica, alături de ziua de sâmbătă, este o zi foarte încărcată, o zi în care trebuie să te trezești primul, să scrii televizările, comentatorii, cotele și apoi apoi cronicile de meci. Și pe la unu în dimineața cealaltă, pentru că ultimul meci al zilei de duminică începe la 23:00, să pot zice liniștit după ce văd statisticile: What a day!

Dar, deocamdată, rămân la decizia mea cu duminica pe post de sărbătoare onorantă pentru mintea și inima mea. Pe această cale vă spun bună să vă fie inima și zi plăcută 

Leave a Reply

