Fifa nu merge pe laptop

Bună să vă fie dimineața. Eu am o chestie, poate mulți o au dar vorbesc greu despre ea. Este pe bază de stres. Mult stres. Câteodată când simt că e prea greu și îmi ia prea mult timp să trec peste o zi, mă pun să joc Fifa, deși nu m-am priceput niciodată la asta foarte bine. Dar joc așa cum știu eu, încet, calm uneori, enervat alteori, dar mă ține în priză și asta este scopul meu. Și da, pentru chestia aceasta îi sunt teribil de recunoscător jocului de Fifa, mai corect spus, fiecărei ediții scoase de Ea Games pentru jocul de PC numit simplu și inspirat Fifa.

Treaba este că eu fac asta pe laptop și nu e deloc bine și laptopul meu e vechi, antic și de demult. Și se suprasolicită. Și începe să se încălzească de parcă ar striga din toate colțurile sale Scoate-mă de aici, sunt obosit. Dar eu nu-l prea bag în seama căci sunt concentrat deși seara când sunt eu și o liniște totală în jur, laptopul meu se aude chiar strident și prin asta reușește să fie mai mult decât convingător. Ies din joc, mai stau, îl aștept să se răcească, mai intru mai fac un meci, îi mulțumesc că m-a lăsat să mă joc Fifa și de data asta, îl pun pe măsuța de lângă mine și caut țigara în semn de pauză.

Când sunt cu țigara în intimitatea gestului, mă gândesc doar la faptul că îmi trebuie un calculator noi. Da, știu, am mai zis asta. Da. știu, am mai gândit asta de cel puțin zece ori mai mult decât am zis. Dar n-am făcut nimic pentru că buzunarul meu m-a privit cu ură și cu dispreț. M-am uitat la țigara mea și am zis că poate data viitoare vor avea și dorințele mele o bază. Am găsit un site care pare a fi înțelegător cu buzunarul care nu dorea să audă de cumpărarea unui calculator și am văzut că este vorba de lei puțini, context care mă aduce și pe mine în discuție.

Accesați acest magazin online pentru că să înțelegeți despre ce sume mici zic eu aici, despre ce produse noi sau second hand gândesc eu că ar fi de maxim interes pentru plăcerea mea de a juca Fifa în mod decent și fără ca să simt îngrijorare pe motiv că s-ar putea distruge laptopul din dotare și, din păcate, m-ar lăsa în pom și pomul ar fi în aer. Nu, nu, nu. Cândva, cumva semnez aprobarea de prietenie totală cu buzunarul meu. Și aștept ca el să deschidă larg brațele și să facă click cu calculatorul de care am nevoie de un timp. Cu bine   

Leave a Reply

